1. Өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіру және дамыту қабілетін көрсету, практикалық қызметте жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше алу және пайдалану, өзінің ғылыми дүниетанымын кеңейту және тереңдету, іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін еркін пайдалану.
2. Белсенді әлеуметтік ұтқырлыққа, зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше оқытуға, әлеуметтік-мәдени және әлеуметтік қызмет жағдайларының өзгеруі процесінде өзінің кәсіби қызметінің ғылыми немесе өндірістік бейінін өзгертуге қабілеттілігін көрсету.
3. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруда, ұжымды басқаруда, қызмет нәтижелерінің сапасын бағалауда Дағдылар мен қабілеттерді көрсету, бастамашылық көрсету, проблемалық жағдайларды шешу.
4. Ғылыми-техникалық ақпаратты талдау, зерттеу міндеттерін жоспарлау және қою, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ресімдеу және ұсыну, ақпаратты талдау, синтездеу және қорытындылау.
5. Кәсіби мәселелерді шешуде теориялық және практикалық білімді қолдану, зерттеудің заманауи әдістерін қолдану, техникалық сынақтар мен ғылыми эксперименттер жүргізу қабілетін көрсету.
6. Бақылау-өлшеу жабдығын жаңғыртуға, пайдалану сипаттамалары мен сенімділігін жақсарту, экологиялық қауіпсіздікті арттыру жөніндегі іс-шараларға байланысты жобалық шешімдерді әзірлеуге тапсырмалар тұжырымдау.
7. Жобалауды автоматтандыру құралдарын, оларды әзірлеудің озық тәжірибесін пайдалана отырып, объектілер мен жүйелердің жобаларын әзірлеуге қатысуға, жобалар бойынша техникалық есептеулер жүргізуге, жобалық шешімдердің тиімділігіне техникалық-экономикалық талдау жүргізуге, параметрлерді есептеу және жабдықты таңдау үшін қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалануға дайындығын көрсету.
8. Экономиканың әртүрлі салалары кәсіпорындарының бақылау-өлшеу жабдықтарын өндіру және жаңғырту технологиясын жетілдіру бойынша іс-шаралар әзірлеу .
9. Өнеркәсіп пен көліктің технологиялық процестерін басқару жүйелерінде жаңартылатын энергия көздерін қолдану қабілетін көрсету.
10. Кәсіби дайындық саласындағы педагогикалық қызметке дайындығын көрсету.